Wednesday, January 19, 2011

Smoke :'(

everytime when i go out for dinner....
每次,出外吃晚餐……
i will very pissed off
我都会非常恼怒
because when i am eating
当我在用餐时……
there are people smoking around
周围都围绕着一群的“雾水”

everytime i tell...
我每次都会说……
i hate people smoke
我非常厌恶别人一直释放那些“香香的雾水”
very seriosly hate!
真的真的非常厌恶!

i don't know why people want to smoke
我不了解,也没有兴趣知道为什么人要接触这种“雾水”
just felt that is smelly ~.~
对我来说那只可以用“非常香”和“对身体很【好】”来形容

but they told me that smoke made their stress and pain of heart cut down
可是,有些朋友对我说。接触我所谓的“雾水”帮到的是减少压力、不让自己想太多。
why they had to touch that only can cut down the stress and pain of heart
试问,为什么呢?这世界就深得没有别的解决方法了吗?
but today i saw him.... and smelly something
可是……我今天我看到他……也嗅到某某“香气”
holding those thing with his finger
他,手中拿着的的……真的好无言了

while he saw me.....
看见我……
so fast, he throw it
为什么就这么快扔掉?
i go his house find him take back thing
去他家,原想拿回些东西
but his mum said he stay back today
可是他妈妈转告说他将逗留在学校
but then....
但是……
i saw him at the playground near his house
我在他家附近的游乐场遇见了他

haiz....
嘿……
i can't believe that i really saw it bye my Real Eyes!!
我真的很难相信,我亲眼目睹这一切……
Can't believe.....
不敢相信
cause he is my best friend......
因为他是我很好的朋友……

Disappointed
失望

why?....( speechless)
为什么?……(无言)

No comments:

Post a Comment


Thanks For Visited!
Want to Know More?

Nuffnangx Ads